FMHOFFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
13-200 Działdowo | ul. Grunwaldzka 27 | Polska | Tel. +48 23 697 50 36
e-mail: office@hoffer.pl | NIP 5711720501 | REGON 385843800
FMHOFFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
13-200 Działdowo | ul. Grunwaldzka 27 | Polska | Tel. +48 23 697 50 36
e-mail: office@hoffer.pl | NIP 5711720501 | REGON 385843800
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych; dalej RODO), Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Rafał Hoffer Firma Budowlana, ul. Dożynkowa 2, 13-200 Działdowo, tel. (23) 697 64 33,
e-mail: firmabudowlana@hoffer.pl dalej: Firma.
W sprawie przetwarzania Państwa danych osobowych można skontaktować się pod tym samym
adresem lub drogą elektroniczną: rodo@hoffer.pl
- Dane osobowe przetwarzamy:
- Kiedy realizujemy złożone zamówienia
W przypadku zawierania z Państwem umów na wykonanie lub dostawę oferowanych przez nas
produktów, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i rozliczenia zawartej
umowy lub złożonego zamówienia, a także organizacji transportu towarów. W tym wypadku podanie
żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
Dane dotyczące zawartej umowy i dane zgromadzone w celu jej rozliczenia (w szczególności
wystawione faktury i inne dokumenty księgowe) przetwarzane będą przez okres wymagany przepisami
prawa (m.in. ustawy o rachunkowości), co najmniej przez okres 5 lat liczonych od pierwszego dnia roku
następującego po roku, w którym umowa została rozliczona. Okres ten może być dłuższy w przypadku
ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron umowy. - Kiedy obsługujemy zgłoszone reklamacje
W przypadku złożenia reklamacji dotyczącej naszych produktów lub usług, Państwa dane osobowe
będą przetwarzane w celu jej rozpatrzenia. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest
obowiązkowe.
Dane dotyczące zgłoszonej reklamacji będą przechowywane przez 1 rok od rozpatrzenia reklamacji.
Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron. - Kiedy kontaktują się Państwo z nami w celu wysłania zapytania lub uzyskania oferty
Kontaktując się z nami za pomocą poczty email wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie wszelkich
informacji w nim zawartych w celu odpowiedzi na Państwa pytania lub uwagi. Podanie tych danych
jest dobrowolne, a wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody
pozostaje bez wpływu na zgodność z przetwarzaniem, którego Firma dokonała przed jej wycofaniem.
W tym zakresie dane osobowe przetwarzane będą do czasu nawiązania kontaktu z Państwem lub do
czasu wycofania zgody. - Prowadząc monitoring wizyjny
Firma prowadzi monitoring wizyjny należących do Firmy budynków i terenów w celu zapewnienia
bezpieczeństwa pracowników i mienia. Monitoring prowadzony jest zgodnie z przepisami Kodeksu
Pracy, a nagrania będą przechowywane przez okres 3-5 dni od daty nagrania. - W celu utrzymania relacji biznesowych z Naszymi Klientami
Jeśli są już Państwo Naszymi Klientami, przetwarzamy Państwa dane w celu utrzymania relacji
biznesowych z Państwem oraz prowadzenia marketingu własnych produktów, co jest naszym prawnie
uzasadnionym interesem. Takie działania podejmujemy tylko z uwzględnieniem przepisów
o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz prawa telekomunikacyjnego w sytuacjach kiedy
posiadamy aktualną podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych. Mogą Państwo w każdej
chwili wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w ww. celu.
- Kiedy realizujemy złożone zamówienia
- Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych lub sprzeciw wobec przetwarzania
Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zgłoszenie sprzeciwu wobec przetwarzania
mogą Państwo zrealizować wysyłając e-mail na adres firmabudowlana@hoffer.pl, lub rodo@hoffer.pl
o treści:
“Wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie adresu e-mail (proszę podać adres
e-mail)” albo „Zgłaszam sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celu prowadzenia
marketingu.” lub osobiście w siedzibie Firmy.
Wycofanie zgody lub zgłoszenie sprzeciwu może być złożone wyłącznie przez właściciela danych
osobowych. Firma zastrzega sobie prawo weryfikacji tożsamości osoby wycofującej zgodę
w celu zapewnienia prawidłowej realizacji uprawnień. - Udostępnianie danych osobowych
Zgromadzone dane osobowe mogą być udostępniane:
− dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom współpracującym w celu
wykonywania czynności technicznych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa tych
systemów;
− podmiotom świadczącym usługi pocztowe zgodnie z prawem pocztowym w celu prowadzenia
korespondencji tradycyjnej;
− bankom w przypadku konieczności dokonania rozliczeń;
− podmiotom, z którymi Firma współpracuje w celu organizacji szkoleń.
Wszelkie ujawnianie danych osobowych prowadzone jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
oraz wyłącznie w sytuacjach gdy jest to niezbędne w celu realizacji i rozliczania świadczonych usług
z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych. - Prawa właścicieli danych osobowych
W związku z prowadzonym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania:
− dostępu do swoich danych osobowych i ich poprawiania zgodnie z przepisami RODO,
− ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
− usunięcia swoich danych osobowych w przypadku danych przetwarzanych na podstawie
udzielonej zgody.
Przysługuje Państwu także prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych; dalej RODO), Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Rafał Hoffer Firma Budowlana, ul. Dożynkowa 2, 13-200 Działdowo, tel. (23) 697 64 33,
e-mail: firmabudowlana@hoffer.pl dalej: Firma.
W sprawie przetwarzania Państwa danych osobowych można skontaktować się pod tym samym
adresem lub drogą elektroniczną: rodo@hoffer.pl
- Dane osobowe przetwarzamy:
- Kiedy realizujemy złożone zamówienia
W przypadku zawierania z Państwem umów na wykonanie lub dostawę oferowanych przez nas
produktów, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i rozliczenia zawartej
umowy lub złożonego zamówienia, a także organizacji transportu towarów. W tym wypadku podanie
żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
Dane dotyczące zawartej umowy i dane zgromadzone w celu jej rozliczenia (w szczególności
wystawione faktury i inne dokumenty księgowe) przetwarzane będą przez okres wymagany przepisami
prawa (m.in. ustawy o rachunkowości), co najmniej przez okres 5 lat liczonych od pierwszego dnia roku
następującego po roku, w którym umowa została rozliczona. Okres ten może być dłuższy w przypadku
ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron umowy. - Kiedy obsługujemy zgłoszone reklamacje
W przypadku złożenia reklamacji dotyczącej naszych produktów lub usług, Państwa dane osobowe
będą przetwarzane w celu jej rozpatrzenia. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest
obowiązkowe.
Dane dotyczące zgłoszonej reklamacji będą przechowywane przez 1 rok od rozpatrzenia reklamacji.
Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron. - Kiedy kontaktują się Państwo z nami w celu wysłania zapytania lub uzyskania oferty
Kontaktując się z nami za pomocą poczty email wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie wszelkich
informacji w nim zawartych w celu odpowiedzi na Państwa pytania lub uwagi. Podanie tych danych
jest dobrowolne, a wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody
pozostaje bez wpływu na zgodność z przetwarzaniem, którego Firma dokonała przed jej wycofaniem.
W tym zakresie dane osobowe przetwarzane będą do czasu nawiązania kontaktu z Państwem lub do
czasu wycofania zgody. - Prowadząc monitoring wizyjny
Firma prowadzi monitoring wizyjny należących do Firmy budynków i terenów w celu zapewnienia
bezpieczeństwa pracowników i mienia. Monitoring prowadzony jest zgodnie z przepisami Kodeksu
Pracy, a nagrania będą przechowywane przez okres 3-5 dni od daty nagrania. - W celu utrzymania relacji biznesowych z Naszymi Klientami
Jeśli są już Państwo Naszymi Klientami, przetwarzamy Państwa dane w celu utrzymania relacji
biznesowych z Państwem oraz prowadzenia marketingu własnych produktów, co jest naszym prawnie
uzasadnionym interesem. Takie działania podejmujemy tylko z uwzględnieniem przepisów
o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz prawa telekomunikacyjnego w sytuacjach kiedy
posiadamy aktualną podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych. Mogą Państwo w każdej
chwili wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w ww. celu.
- Kiedy realizujemy złożone zamówienia
- Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych lub sprzeciw wobec przetwarzania
Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zgłoszenie sprzeciwu wobec przetwarzania
mogą Państwo zrealizować wysyłając e-mail na adres firmabudowlana@hoffer.pl, lub rodo@hoffer.pl
o treści:
“Wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie adresu e-mail (proszę podać adres
e-mail)” albo „Zgłaszam sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celu prowadzenia
marketingu.” lub osobiście w siedzibie Firmy.
Wycofanie zgody lub zgłoszenie sprzeciwu może być złożone wyłącznie przez właściciela danych
osobowych. Firma zastrzega sobie prawo weryfikacji tożsamości osoby wycofującej zgodę
w celu zapewnienia prawidłowej realizacji uprawnień. - Udostępnianie danych osobowych
Zgromadzone dane osobowe mogą być udostępniane:
− dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom współpracującym w celu
wykonywania czynności technicznych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa tych
systemów;
− podmiotom świadczącym usługi pocztowe zgodnie z prawem pocztowym w celu prowadzenia
korespondencji tradycyjnej;
− bankom w przypadku konieczności dokonania rozliczeń;
− podmiotom, z którymi Firma współpracuje w celu organizacji szkoleń.
Wszelkie ujawnianie danych osobowych prowadzone jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
oraz wyłącznie w sytuacjach gdy jest to niezbędne w celu realizacji i rozliczania świadczonych usług
z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych. - Prawa właścicieli danych osobowych
W związku z prowadzonym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania:
− dostępu do swoich danych osobowych i ich poprawiania zgodnie z przepisami RODO,
− ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
− usunięcia swoich danych osobowych w przypadku danych przetwarzanych na podstawie
udzielonej zgody.
Przysługuje Państwu także prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.