Skip to content
Informacja o przetwarzaniu danych – Hoffer betoniarnia

FMHOFFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
13-200 Działdowo | ul. Grunwaldzka 27 | Polska | Tel. +48 23 697 50 36
e-mail: office@hoffer.pl | NIP 5711720501 | REGON 385843800

Informacja o przetwarzaniu danych – Hoffer betoniarnia

FMHOFFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
13-200 Działdowo | ul. Grunwaldzka 27 | Polska | Tel. +48 23 697 50 36
e-mail: office@hoffer.pl | NIP 5711720501 | REGON 385843800

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych; dalej RODO), Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Rafał Hoffer Firma Budowlana, ul. Dożynkowa 2, 13-200 Działdowo, tel. (23) 697 64 33,
e-mail: firmabudowlana@hoffer.pl dalej: Firma.
W sprawie przetwarzania Państwa danych osobowych można skontaktować się pod tym samym
adresem lub drogą elektroniczną: rodo@hoffer.pl

  1. Dane osobowe przetwarzamy:
    1. Kiedy realizujemy złożone zamówienia
      W przypadku zawierania z Państwem umów na wykonanie lub dostawę oferowanych przez nas
      produktów, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i rozliczenia zawartej
      umowy lub złożonego zamówienia, a także organizacji transportu towarów. W tym wypadku podanie
      żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
      Dane dotyczące zawartej umowy i dane zgromadzone w celu jej rozliczenia (w szczególności
      wystawione faktury i inne dokumenty księgowe) przetwarzane będą przez okres wymagany przepisami
      prawa (m.in. ustawy o rachunkowości), co najmniej przez okres 5 lat liczonych od pierwszego dnia roku
      następującego po roku, w którym umowa została rozliczona. Okres ten może być dłuższy w przypadku
      ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron umowy.
    2. Kiedy obsługujemy zgłoszone reklamacje
      W przypadku złożenia reklamacji dotyczącej naszych produktów lub usług, Państwa dane osobowe
      będą przetwarzane w celu jej rozpatrzenia. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest
      obowiązkowe.
      Dane dotyczące zgłoszonej reklamacji będą przechowywane przez 1 rok od rozpatrzenia reklamacji.
      Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron.
    3. Kiedy kontaktują się Państwo z nami w celu wysłania zapytania lub uzyskania oferty
      Kontaktując się z nami za pomocą poczty email wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie wszelkich
      informacji w nim zawartych w celu odpowiedzi na Państwa pytania lub uwagi. Podanie tych danych
      jest dobrowolne, a wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody
      pozostaje bez wpływu na zgodność z przetwarzaniem, którego Firma dokonała przed jej wycofaniem.
      W tym zakresie dane osobowe przetwarzane będą do czasu nawiązania kontaktu z Państwem lub do
      czasu wycofania zgody.
    4. Prowadząc monitoring wizyjny
      Firma prowadzi monitoring wizyjny należących do Firmy budynków i terenów w celu zapewnienia
      bezpieczeństwa pracowników i mienia. Monitoring prowadzony jest zgodnie z przepisami Kodeksu
      Pracy, a nagrania będą przechowywane przez okres 3-5 dni od daty nagrania.
    5. W celu utrzymania relacji biznesowych z Naszymi Klientami
      Jeśli są już Państwo Naszymi Klientami, przetwarzamy Państwa dane w celu utrzymania relacji
      biznesowych z Państwem oraz prowadzenia marketingu własnych produktów, co jest naszym prawnie
      uzasadnionym interesem. Takie działania podejmujemy tylko z uwzględnieniem przepisów
      o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz prawa telekomunikacyjnego w sytuacjach kiedy
      posiadamy aktualną podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych. Mogą Państwo w każdej
      chwili wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w ww. celu.
  2. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych lub sprzeciw wobec przetwarzania
    Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zgłoszenie sprzeciwu wobec przetwarzania
    mogą Państwo zrealizować wysyłając e-mail na adres firmabudowlana@hoffer.pl, lub rodo@hoffer.pl
    o treści:
    “Wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie adresu e-mail (proszę podać adres
    e-mail)” albo „Zgłaszam sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celu prowadzenia
    marketingu.” lub osobiście w siedzibie Firmy.
    Wycofanie zgody lub zgłoszenie sprzeciwu może być złożone wyłącznie przez właściciela danych
    osobowych. Firma zastrzega sobie prawo weryfikacji tożsamości osoby wycofującej zgodę
    w celu zapewnienia prawidłowej realizacji uprawnień.
  3. Udostępnianie danych osobowych
    Zgromadzone dane osobowe mogą być udostępniane:
    − dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom współpracującym w celu
    wykonywania czynności technicznych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa tych
    systemów;
    − podmiotom świadczącym usługi pocztowe zgodnie z prawem pocztowym w celu prowadzenia
    korespondencji tradycyjnej;
    − bankom w przypadku konieczności dokonania rozliczeń;
    − podmiotom, z którymi Firma współpracuje w celu organizacji szkoleń.
    Wszelkie ujawnianie danych osobowych prowadzone jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
    oraz wyłącznie w sytuacjach gdy jest to niezbędne w celu realizacji i rozliczania świadczonych usług
    z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych.
  4. Prawa właścicieli danych osobowych
    W związku z prowadzonym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania:
    − dostępu do swoich danych osobowych i ich poprawiania zgodnie z przepisami RODO,
    − ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
    − usunięcia swoich danych osobowych w przypadku danych przetwarzanych na podstawie
    udzielonej zgody.
    Przysługuje Państwu także prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych; dalej RODO), Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Rafał Hoffer Firma Budowlana, ul. Dożynkowa 2, 13-200 Działdowo, tel. (23) 697 64 33,
e-mail: firmabudowlana@hoffer.pl dalej: Firma.
W sprawie przetwarzania Państwa danych osobowych można skontaktować się pod tym samym
adresem lub drogą elektroniczną: rodo@hoffer.pl

  1. Dane osobowe przetwarzamy:
    1. Kiedy realizujemy złożone zamówienia
      W przypadku zawierania z Państwem umów na wykonanie lub dostawę oferowanych przez nas
      produktów, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania i rozliczenia zawartej
      umowy lub złożonego zamówienia, a także organizacji transportu towarów. W tym wypadku podanie
      żądanych danych osobowych jest obowiązkowe.
      Dane dotyczące zawartej umowy i dane zgromadzone w celu jej rozliczenia (w szczególności
      wystawione faktury i inne dokumenty księgowe) przetwarzane będą przez okres wymagany przepisami
      prawa (m.in. ustawy o rachunkowości), co najmniej przez okres 5 lat liczonych od pierwszego dnia roku
      następującego po roku, w którym umowa została rozliczona. Okres ten może być dłuższy w przypadku
      ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron umowy.
    2. Kiedy obsługujemy zgłoszone reklamacje
      W przypadku złożenia reklamacji dotyczącej naszych produktów lub usług, Państwa dane osobowe
      będą przetwarzane w celu jej rozpatrzenia. W tym wypadku podanie żądanych danych osobowych jest
      obowiązkowe.
      Dane dotyczące zgłoszonej reklamacji będą przechowywane przez 1 rok od rozpatrzenia reklamacji.
      Okres ten może być dłuższy w przypadku ewentualnego dochodzenia roszczeń przez jedną ze stron.
    3. Kiedy kontaktują się Państwo z nami w celu wysłania zapytania lub uzyskania oferty
      Kontaktując się z nami za pomocą poczty email wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie wszelkich
      informacji w nim zawartych w celu odpowiedzi na Państwa pytania lub uwagi. Podanie tych danych
      jest dobrowolne, a wyrażoną zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Wycofanie zgody
      pozostaje bez wpływu na zgodność z przetwarzaniem, którego Firma dokonała przed jej wycofaniem.
      W tym zakresie dane osobowe przetwarzane będą do czasu nawiązania kontaktu z Państwem lub do
      czasu wycofania zgody.
    4. Prowadząc monitoring wizyjny
      Firma prowadzi monitoring wizyjny należących do Firmy budynków i terenów w celu zapewnienia
      bezpieczeństwa pracowników i mienia. Monitoring prowadzony jest zgodnie z przepisami Kodeksu
      Pracy, a nagrania będą przechowywane przez okres 3-5 dni od daty nagrania.
    5. W celu utrzymania relacji biznesowych z Naszymi Klientami
      Jeśli są już Państwo Naszymi Klientami, przetwarzamy Państwa dane w celu utrzymania relacji
      biznesowych z Państwem oraz prowadzenia marketingu własnych produktów, co jest naszym prawnie
      uzasadnionym interesem. Takie działania podejmujemy tylko z uwzględnieniem przepisów
      o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz prawa telekomunikacyjnego w sytuacjach kiedy
      posiadamy aktualną podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych. Mogą Państwo w każdej
      chwili wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w ww. celu.
  2. Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych lub sprzeciw wobec przetwarzania
    Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zgłoszenie sprzeciwu wobec przetwarzania
    mogą Państwo zrealizować wysyłając e-mail na adres firmabudowlana@hoffer.pl, lub rodo@hoffer.pl
    o treści:
    “Wycofuję zgodę na przetwarzanie danych osobowych w zakresie adresu e-mail (proszę podać adres
    e-mail)” albo „Zgłaszam sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celu prowadzenia
    marketingu.” lub osobiście w siedzibie Firmy.
    Wycofanie zgody lub zgłoszenie sprzeciwu może być złożone wyłącznie przez właściciela danych
    osobowych. Firma zastrzega sobie prawo weryfikacji tożsamości osoby wycofującej zgodę
    w celu zapewnienia prawidłowej realizacji uprawnień.
  3. Udostępnianie danych osobowych
    Zgromadzone dane osobowe mogą być udostępniane:
    − dostawcom systemów informatycznych oraz podmiotom współpracującym w celu
    wykonywania czynności technicznych mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa tych
    systemów;
    − podmiotom świadczącym usługi pocztowe zgodnie z prawem pocztowym w celu prowadzenia
    korespondencji tradycyjnej;
    − bankom w przypadku konieczności dokonania rozliczeń;
    − podmiotom, z którymi Firma współpracuje w celu organizacji szkoleń.
    Wszelkie ujawnianie danych osobowych prowadzone jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
    oraz wyłącznie w sytuacjach gdy jest to niezbędne w celu realizacji i rozliczania świadczonych usług
    z zapewnieniem poufności przetwarzanych danych osobowych.
  4. Prawa właścicieli danych osobowych
    W związku z prowadzonym przetwarzaniem mają Państwo prawo żądania:
    − dostępu do swoich danych osobowych i ich poprawiania zgodnie z przepisami RODO,
    − ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
    − usunięcia swoich danych osobowych w przypadku danych przetwarzanych na podstawie
    udzielonej zgody.
    Przysługuje Państwu także prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  1. Strona główna
  2. /
  3. Informacja o przetwarzaniu danych...
Skip to content